Första Advent

Ojdå.... Haha hade helt glömt bort att det var första advent idag, hehe! Kom först på det när jag sett allas inlägg. Nu kommer min barndomsvän Anna hit som jag känt i 11 år faktiskt & ska kolla film med mig & min mamma. Eller så kanske det blir ett gammalt Idol-avsnitt som jag missade för ett tag sen. Åhhhhhhhh vad jag älskar Robin, det är helt sjukt hur bra han är! ;o Jag ska fan gifta mig med honom! 

Skulle egentligen behöva plugga för jag har två prov denna veckan + ska läsa ett antal kapitel i The Giver med massa inlämningar om den tills tisdag. Läs inte den, sjukt skum bok...
Puss!




Advent: Tycker det är mysigt med advent, när det börjar bli mörkt ute & ljusen kommer fram, bara till att vänta nu så är julen här snart! :)

Kommentarer
Postat av: Felicia (foto & vardag) ♥

sv: samma här! saknar det faktiskt också, det känns lite extra när man ser andra typ "häst-bloggar" och då saknar man det :)

2011-11-27 @ 22:14:35
URL: http://brightmoments.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback